Custom Login

Click here to see my image
Om Foreningssalg.dk

Foreningssalg.dk har til formål at støtte foreningslivet og andre gode formål i Danmark. Med en lille indsats fra os alle, der har en tæt tilknytning til de lokale foreninger og ngo'er, har vi nu alle chancen for at hjælpe foreningerne med at forbedre økonomien og på den måde give et kæmpe bidrag til den store indsats de frivillige laver i dagligdagen.

Vi har erfaret, at der er store udfordringer med at indhente økonomiske midler via sponsorer og indsamlinger.

På Foreningssalg.dk har de nu en unik mulighed for at modtage økonomisk støtte, hver gang deres medlemmer eller andre handler via hjemmesiden Foreningssalg.dk.

Forbrugeren har ingen ekstra omkostninger når de bruger Foreningssalg.dk. Forbrugeren har samme vilkår i butikkerne når de handler via Foreningssalg.dk. Dvs. samme priser, tilbud, sortiment og lignende.

Vi har mange forskellige samarbejdspartnere som har valgt at sige ja til at støtte gode formål i Danmark, hver gang du handler via Foreningssalg.dk