Custom Login

Click here to see my image
Generelle betingelser for Foreningssalg ApS

Disse betingelser (Generelle betingelser) gælder for din brug af Foreningssalg ApS. Forbrugerens brug af Foreningssalg ApS bekræfter accept af disse Generelle betingelser.

Anvend kun Foreningssalg ApS hvis Forbrugeren kan acceptere disse Generelle betingelser.

Foreningssalg ApS tilbyder følgende services via vores hjemmeside og apps:

1) Muligheden for at støtte  foreningslivet i Danmark via en samarbejdspartner hos Foreningssalg ApS.

2) Muligheden for at anvende alle vores samarbejdspartneres tilbud og kampagner via Foreningssalg ApS og derefter støtte en forening i overensstemmelse med de på hjemmesiden viste procenter Foreningssalg ApS tilbyder.

3) Muligheden for at hjælpe en given forening med økonomisk støtte. Hver gang Forbrugeren handler via Foreningssalg ApS tilbagebetales en procentdel af omsætningen, ekskl. moms og fragt til den valgte forening. Beløbet udbetales kvartalsvis bagud.*
* Der skal som minimum være optjent kr. 500,- før udbetaling finder sted.

Hjemmesidens indhold.

Foreningssalg ApS inkluderer indhold med links til 3. part eller 3. part hjemmesider. Sportskæder, Smykker, tøj, kost mm.

Foreningssalg ApS udbetaler en variabel procentvis støtte til en given oprettet forening, som optjenes via affiliate partnere.

Foreningssalg ApS kan ikke verificere synligheden af indhold der er leveret fra 3. part, og som fremvises på 3. parts hjemmeside. Foreningssalg ApS giver ingen garantier i forbindelse med information leveret af 3. part eller hostet på 3. parts hjemmesider.

Foreningssalg ApS kan ikke garantere levering af varer, dette sker udelukkende på vores samarbejdspartner- es betingelser og ansvar. Foreningssalg ApS videreformidler kun link til partneres hjemmeside.

Godkender man disse Generelle betingelser fratager Forbrugeren Foreningssalg ApS for ethvert ansvar der opstår som et resultat af din brug af information fra 3. part, eller din brug af et 3. parts hjemmeside.

Brug af Foreningssalg ApS

Forbrugeren skal godkende at tage fuldt ansvar for dine handler hos 3. parts hjemmesider

Foreningssalg ApS har ret til at afvise betjening af enhver forbruger, hvis Foreningssalg ApS ikke finder forbrugerens hensigter troværdige.

Fortrydelsesret: Foreningssalg ApS kan ikke bestemme fortrydelsesret, det er udelukkende 3. parts Generelle betingelser og regler der træder i kraft, da alt salg kun kan ske på samarbejdspartneres hjemmesider.

Tilmelding til nyhedsbrev

Når man benytter Foreningssalg ApS hjemmeside eller app er det ikke nødvendigt at registreres sig hos Foreningssalg ApS. Man kan være anonym hvis ikke man vil oplyse sine personoplysninger. Vælger man at tilmelde sig nyhedsbrevet giver Foreningssalg ApS forbrugeren muligheden for at modtage nyhedsbreve, deltage i konkurrencer, specielle medlemstilbud mm.

Foreningssalg ApS forbeholder  sig retten til at afvise en ny tilmelding eller at annullere en eksisterende tilmelding når som helst.

Tilmelder Forbrugeren dig nyhedsbrev hos Foreningssalg ApS, er det nødvendigt Forbrugeren leverer personlige oplysninger, navn, kontaktoplysninger og andet.

Forbrugeren kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet, hvorefter personlige oplysninger vil blive slettet fra Foreningssalg ApS’s database.

Information til vores hjemmeside og apps

Foreningssalg ApS giver forbrugeren mulighed for, nu eller i fremtiden, via hjemmesiden og apps, at indsende tekst, billeder og videos (Brugerindhold). Alt indsendt materiale modtaget via hjemmesiden, apps eller sociale medier, bliver Foreningssalg ApS´s ejendom ved modtagelse. Foreningssalg ApS forbeholder sig retten til ikke at offentliggøre brugerindhold på hjemmesiden.

Forbrugeren godkender hermed at Foreningssalg ApS har tilladelse til at offentliggøre forbrugerens navn og brugerindhold på Foreningssalg ApS, sociale medier eller andre medier. Forbrugeren bekræfter hermed, at Foreningssalg ApS ikke anbefaler nogen brug af indhold, samt at alt ansvar for indhold Forbrugeren indsender til Foreningssalg ApS ligger hos forbrugeren.

Rettigheder på Foreningssalg ApS

Alt indhold på Foreningssalg ApS, inklusiv tekst, scripts, billeder, flashfiler, grafik, lyd, musik, videoer, interaktive funktioner og lignende, men undtaget 3. parts varemærker og logoer, ejes eller er licenseret til Foreningssalg ApS. Brugen af dette indhold er underlagt copyright og andre intellektuelle ejendomsretter gældende ifølge dansk lovgivning.

Det er ikke tilladt og forsøge at opnå nogen ret til noget af det beskrevne indhold. Forbrugeren godkender at ikke indgå i brug af, kopiering eller distribution af noget af dette indhold.

Forbrugeren har tilladelse til at vise indholdet fra hjemmesiden på en computerskærm (inklusiv enhver mobil eller tablet enhed), gemme dette indhold i elektronisk form på en privat disk (men ikke enheder forbundet til et netværk), eller printe en kopi af indholdet til egen privat, ikke-kommerciel brug, så længe forbrugeren ikke ændrer i det originale indhold.

Foreningssalg ApS forbeholder sig alle rettigheder der ikke udtrykkeligt er anført i disse Generelle betingelser.

Begrænsning af ansvar

Efter gældende lovgivning, begrænses Foreningssalg ApS’s ansvar i forhold til tab for forbrugeren, i forbindelse med disse Generelle betingelser, sig til den fulde værdi af den transaktion forbrugeren har foretaget via Foreningssalg ApS. Foreningssalg ApS kan ikke holdes ansvarlig for efterfølgende tab, skader eller indirekte tab opstået fra forbrugerens brug af vores service, hjemmeside eller apps.

Foreningssalg ApS kan ikke holdes til ansvar for fotografiske eller typografiske fejl i forbindelse med detaljer eller beskrivelser af Foreningssalg ApS samarbejdspartnere.

Foreningssalg ApS tager forbehold for tastefejl og lignende.

Ændringer til disse betingelser

Foreningssalg ApS har ret til at tilrette Generelle betingelser, fjerne eller tilføje hvis nye regler eller andet kan påvirke nuværende Generelle betingelser. Foreningssalg ApS anbefaler, at Forbrugeren gennemlæser Generelle betingelser grundigt, da de kan påvirke dine rettigheder.

Værdikoder, rabatter og kampagner

Foreningssalg ApS kan tilbyde værdikoder, gavekort og rabatter til alle registrerede kunder. Tilbud kan tilbydes gratis eller mod en værdiydelse.

Gavekort, rabatter eller Værdikoder tilbudt via Foreningssalg ApS apps eller andre medier, kan ikke indløses til kontanter via Foreningssalg ApS, eller bruges efter endt udløbsophør.

Foreningssalg ApS har ingen forpligtigelse til at indløse nogen værdikoder, rabatter eller gavekort, hvis Foreningssalg ApS fortolker disse til at være forfalsket eller ændret.

Ved brug af en rabatkode skal hele beløbet benyttes på en gang. Eventuel overskydende rabat frafalder. Der kan kun benyttes én rabatkode per bestilling.

Tvistbilæggelsesorganer

Ved tvistsager, imellem 3. part samarbejdspartere og kunde, vil vi altid opfordre kunder til at bruge kundeservice hos samarbejdspartneren.

Generelt

Disse Generelle betingelser er underlagt lovgivningen i Danmark, og skal fortolkes i overensstemmelse med denne. Enhver tvist mellem forbrugeren og Foreningssalg ApS skal afgøres af de danske domstoles enekompetence.

Disse Generelle betingelser, sammen med Foreningssalg ApS’s politik for databehandling og andre offentligt tilgængelige lovtekster på Foreningssalg ApS, udgør den fulde aftale mellem forbrugeren og Foreningssalg ApS omkring hjemmesiden og dens services.

Foreningssalg ApS har driftsansvaret for Foreningssalg ApS og andre bestillingsplatforme drevet under samme navn. Det kan være f.eks. mobile applikationer.

Foreningssalg ApS kan ikke holdes ansvarlig for brud på vores forpligtigelser i disse Generelle betingelser, hvis vi er forhindret eller afholdt fra at overholde vores forpligtigelser på grund af en årsag der er uden for vores kontrol (force majeure). Dette inkluderer brand, lynnedslag, oversvømmelse, ekstremt vejr, strejke, lock-out, krig, civil uro, fejl i telekommunikation eller computersystemer.

Introduktion

Personoplysninger Generelt

Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores website indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, deltager i konkurrencer eller undersøgelser, registrerer dig som bruger eller abonnent, øvrig brug af services eller foretager køb via websitet.

Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på (interesser). I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse og betalingsoplysninger. Det vil typisk være i forbindelse med oprettelse af login eller ved køb.

Sikkerhed

Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.

Formål

Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og vise dig de annoncer, som vil have størst sandsynlighed for at være relevante for dig, at registrere dine køb og betalinger, samt at kunne levere de services, du har efterspurgt, som f.eks. at fremsende et nyhedsbrev. Herudover anvender vi oplysningerne til at optimere vores services og indhold.

Periode for opbevaring

Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at angive en generel tidsramme for, hvornår informationer slettes.

Videregivelse af oplysninger

Vi benytter herudover en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål.

Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, hvis du giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Indsigt og klager

Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: info@foreningssalg.dk . Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.

Udgiver

Websitet ejes og publiceres af:

Foreningssalg ApS
Klostergårdsvej 36