Foreningssalg

Shop og støt din favorit forening

Foreningslivet i Danmark er i høj grad afhængig af deres medlemmer og af den støtte, de får fra lokalmiljøet. Hvis du har en klub eller forening, som du brænder for eller som du gerne vil støtte, så kan du gøre det ved at shoppe. Tænk sig, at du kan shoppe og finde noget til dig eller og samtidig støtte en god sag.

Støt via foreningens egen webshop

Hvis du gerne vil støtte din favorit forening med mere end bare dit medlemskabsgebyr, så kan du lave en donation direkte til foreningen eller du kan vælge at støtte dem ved at købe det merchandise, som foreningen kan have i deres webshop. Det kunne være T-shirts, hoodies og tote bags. Ved at købe foreningens egen merchandise, så støtter du både økonomisk, men du er også en levende reklamesøjle for den gode sag, hver gang du har din T-shirt eller hoodie på.

Har din forening samarbejdspartnere

Nogle foreninger laver samarbejdsaftaler med andre virksomheder. Det kan nogen gange fungere på den måde, at samarbejdspartneren udbyder en vare. Lad os sige, det er kaffekrus. Hver gang du som medlem af foreningen køber et kaffekrus af samarbejdspartneren, så vil foreningen få en del af beløbet og du vil få et nyt kaffekrus.

Auktionsside

Nogle af de større danske velgørende foreninger som for eksempel Din Nødhjælp, har en auktionsside i forbindelse med deres hjemmeside. Her bortauktionere de vare, der er blevet doneret af virksomheder eller private. Det kan være alt fra fabriksny ting til gamle smykker og hjemmelavet håndarbejde. Din Nødhjælp arbejder for at hjælpe børn i Nigeria, der er blevet beskyldt for at være hekse. De driver blandt andet et børnehjem og her er mange af børnene dygtige kunstnere. Det har derfor været oplagt at sætte nogle af deres tegninger på auktion.

Shop og støt din favorit forening er en sjov, at støtte op omkring det du tror på.