Foreningssalg

Sådan støtter du som erhvervs støtte forening

Hvis du er virksomhedsejer og gerne vil støtte op omkring en forening eller klub gennem din virksomhed, så har du flere muligheder, som vi kigger på her.

Støt med reklame

Du kan vælge at tilbyde den forening eller klub som du gerne vil støtte at i vil give dem et sponsorat. Det vil være et fast beløb i en fastlagt periode. Til gengæld vil i få reklameværdi ud af jeres sponsorat. Det vil fremgå på klubbens eller foreningens hjemmeside, at i er sponsorer. Drejer det sig om en klub eller forening, hvor man har klubtrøjer – så kan i også forhandle om at få reklameplads på trøjen.

Køb bannerplads

Er det en sportsforening som din virksomhed gerne vil støtte så kan i overveje at købe bannerplads. Med et banner i sportshallen vil i få masse eksponering. Det er specielt frugtsomt hvis i er en lokal virksomhed der støtter lokalt.

Støt med medlemstilbud

Hvis du ejer en virksomhed der sælger en fysisk vare eller en ydelse, så kan du støtte som erhvervsstøtteforening ved at tilbyde din favorit forenings medlemmer, at du hver gang de køber vare hos dig, vil give en fast del af beløbet til foreningen.

Støt lokalt - det er win win

Støt din lokal miljø. Det er win win for begge parter. Hvis du støtter dine lokale foreninger, så hjælper du med at holde gang i din by og i din kommune. Samtidig er lokal støtte og dermed lokal eksponering en rigtig god forretning. Det er den optimale måde at sikre, at din reklame når din fokus målgruppe. Nemlig folk i din nærhed, der gerne vil købe dit produkt eller din ydelse.

Mange danske foreninger kæmper for deres overlevelse og det er derfor vigtigt, at du som mulig erhvervs støtte forening støtter det danske foreningsliv.